Monday, December 5, 2011

Web awards 2011 - Bill Kaulitz Trophy

Bill Kaulitz is the great winner of the Web awards 2011 contest on the website STAR PLANETE. He won beforehand this summer in the category " International Male Artist " without difficulties, in front of J. Bieber and Jonas Brothers. Then he was set against the winners of the 10 others categories during 10 weeks. The battle was very difficult, but many persons supported him by voting day and night without letting up, so that he ‘s the number 1. Star Planete sent me this trophy, so that I deliver to Bill as soon as possible. I explained them that it ‘ll be difficult to deliver this trophy to Bill at the moment, while the group withdrew from the public life to work in studio. In 2012 …… probably!

Meanwhile I have this trophy at home!


But no Bill! Meanwhile, I delivered it to my dog, Bill! He likes it in no way! He doesn’t want it ! Lol !

3 comments:

  1. Mdr ton chien et le trophée du cornichon sont aussi haut l'un que l'autre :-))
    Bon le Bill, il est bien gentil ,mais après avoir votées comme des dingues ,pourrais récupérer son étoile et nous envoyer une photo.
    Moi je dis ça ,je dis rien ;-))

    Tatabella.

    ReplyDelete
  2. La bouille de ton chien me fait toujours craquer ! comme les commentaires de Tata... mdr ! à qui je fais un gros bisou au passage ;-) Je ne doute pas que tu prennes bien soin de ce joli trophée en attendant de le remettre au superbe vainqueur qui l'a bien mérité !! Crois-tu qu'Ils ont, et Bill en particulier, encore assez de place pour exposer toutes leurs récompenses et celles à venir...? lol ! (Fabienne)

    ReplyDelete
  3. Oui tu as raison Tata. Mdr! Je ne sais pas si il lui reste un espace pour ce trophée de verre, qui est assez lourd d'ailleurs. Mais il le prendra son trophée, peu importe ce qu'il va en faire. Comme presse papier, ça peut le faire.

    ReplyDelete