Wednesday, August 10, 2011

Holidays - Cagnes sur Mer - Monaco

I ran this morning my jogging Humanoid. Very hard!! My sweat smelt Heineken, white wine and rose wine. (Lol). But I resisted during 1 hour and 20 minutes (The Live)... I am Alien, I can do it....
--------------------------------------------------------------------------------------------
August 07th: visit of the oceanographic museum of Monaco with Manue, Thierry, Jeanne and Paul...
I like this picture! Manue and her daughter, Jeanne!

Paul and Jeanne ! So cute!
August 08th, lunch on the old port of Monaco, with Manue, Nathalie (and her baby Paul), and Paul!
On the road to Monaco! Very good weather!



Meeting of Aliens on the old port of Monaco! With champagne (Thank you Fabi!)
(Fabi, Nathalie and Paul, Ich, Manue)
1 Paul + 1 Paul = 2 Pauls
Cuddle with pretty Jeanne! I miss her much!

And Zumba with Manue! Without rehearsal! So good the girls!! Bravo Manue!

Nice holidays! Thank you Manue for your welcome!

3 comments:

  1. Omg je sais pourquoi je n'aime pas trop être photographiée ! Enfin... cela reste surtout un merveilleux souvenir que d'avoir fait votre connaissance et celle des adorables PP's !! Merci donc à vous les filles pour votre chaleureux accueil qui m'a fait beaucoup de bien :-) J'espère que cette 1ère rencontre grâce à la magie du Groupe <3 n'est que le début d'une longue série... J'aurai une pensée particulière pour vous demain en débouchant une nouvelle bouteille de champagne pour mon anniversaire ;-)! mais aussi pour TH comme toujours et pour "grand Paul" le 12... Super la choré je suis bluffée ! Gros bisous à vous toutes/tous
    y compris la jolie petite Jeanne. (Fabienne...l'Alien !)

    ReplyDelete
  2. bon anniversaire Fabi...quels supers moments on a passé Marie...vous manquez aussi à la puce qui me demande tout le temps où vous êtes...bon on remet çà dans 14j,choueeeeeeeeeeeette !!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Merci beaucoup Manue pour ta gentille pensée :-)
    (Fabienne)

    ReplyDelete