Tuesday, July 12, 2011

My hero, my idol ....... he simply!

Look at this photo!! I crush completely on him! Yes I know I crush on him since 2007. But I find him so sexy on this photo! And his eternal magnificent eyes!!! He's so beautiful!!!
--------------------------------------------------------------------------------
ZUMBA NEWS : Hey girls, I 'm satisfied that you liked my zumba video. At the beginning of August in Nice girls. Manue and Jeanne are very motivated. I promise you a video with them.
Next week, I 'll post you another choreography with the last title of Shakira ( Rabiosa). The choreography is very nice, but more sensual. It 's Shakira. And I think that Jeanne likes Shakira. Jeanne is 2 years old. My little Jeanne, I'm so eager to see you!! You too Manue!! And Thierry too of course ................ To drink a beer!

3 comments:

  1. super, j'ai hâte de voir çà..c'est vrai, Jeanne aime bien Shakira et sa chanson Loca :-)
    j'ai trop hâte de te voir Marie, l'attente est trop longue :-(

    ReplyDelete
  2. OMG o_O only Bill is capable of reaching such a degree of perfection...!!! Oui Marie, en effet, comme tu le savais déjà je suis de Monaco et c'est super de penser que de fidèles fans de Tokio Hotel sont si proches de moi... Je me sens moins esseulée ! :-)) Bisous à vous toutes et à bientôt ! (Fabienne)

    ReplyDelete
  3. Merci les filles! Ma choré de Shakira est au point. Je filme demain ou mardi. J'en prépare d'autres Manue. Celles que je préfèrent.

    ReplyDelete