Monday, July 18, 2011

Angry

Bill and Tom could finally live serenely in LA for several months. And a paparrazzi at the request of fans of the group, begins to pursue them in the city. And as he has more and more visits on his shit blog and as the fans of the group ask him for more pictures of the twins, he isn't certainly going to stop now. Anf of course, he sells the best pictures to the media on internet (BILD and BRAVO for example). I hate this kind of dealings. AND one more time the behavior of these fans disgusts me.
I stop! Some people are going to say to me that has no importance. It moves me when it 's about my favorite artists and artists that I love!
........
I am going to make my video of zumba with Shakira ( Rabiosa).. That is going to calm me down!! I 'll post it tonight!! GO!

4 comments:

  1. je suis entierement d accord avec toi .

    ReplyDelete
  2. Comme toi je suis triste et révoltée pour eux ! Le répit à L.A aura été malheureusement de courte durée les pauvres. Comme tout fan ils occupent une place si importante dans mon coeur et dans ma vie que j'adore entendre parler d'eux. En revanche je trouve lamentable la violation de leur vie privée. Tout ça pour de l'argent et pour satisfaire les adeptes du voyeurisme... (Fabi)

    ReplyDelete
  3. d'accord avec vous les filles,tout çà pue..malheureusement, les gars ne seront jamais tranquilles nulle part, c'est le lot de beaucoup d'artistes..

    ReplyDelete
  4. Je suis tout à fait d'accord avec toi ! Je ne comprends pas les fans qui ont demandé au paparazzi de prendre des photos d'eux, ils ont déménagés là bas pour être tranquille justement ! Et maintenant les fans insistent auprès d'un paparazzi, qui comme tu le dit, veut uniquement faire parler de lui, et dès qu'il poste ses photos les fans le remercient en lui mettant des centaines de commentaires "thank you thank you, we want some pictures of bill now blah blah" c'est n'importe quoi !

    ReplyDelete