Tuesday, July 6, 2010

Feeling


I had planned this evening to tell the story of my new pet, a cat of 6 weeks, male called this evening " Fripouille dit Tom ", but the heart is not there. I feel so tired of this life. This feeling that people don’t care about me or about my problems. This evening, in me, that so bubbles. Just envy to break everything. I hold on, but it is my eyes which explode.
I would so need that my mom listens to me as before. I would so need to speak to a personn in particular. I have the feeling to have lost him too!
Fortunately, I have my 2 children and my 3 animals.
Maybe, you think that it’s just a whim ! Maybe you are right !
Aber, das Leben ist nur ein schlechter Scherz!

2 comments:

  1. Oh Marie,

    j'aime pas te lire de cette façon..
    tu sais que tu trouveras toujours en moi une oreille et même 2 pour t'écouter faute de mieux...

    Gros Küss

    ReplyDelete
  2. Merci Manue! C'est vrai je sais que je peux compter sur toi! Un concert ce soir et ça va déjà mieux. MERCI Manue!
    Kuss à toi aussi! Sache que ça va dans le sens inverse aussi. Pas un soir comme hier, mais tous les autres soirs, je peux t'écouter aussi! J'ai aussi 2 oreilles! Bisous

    ReplyDelete