Saturday, November 5, 2011

My little family

My son Paul has just given me his annual photo of school. On all these school photos, Paul is really very beautiful. This boy is photogenic. Some photos of Paul in school!


I live very much the photo on 2003. Big beautiful blue eyes!!!

Lova my cat ! Big beautiful blue eyes too!

My cat Tom!! (Perverse cat! But so cute!)

My little Bill !!


And Gregor and Günter !

And my Julie of course ...... ! But she 's in Berlin this week-end! Lucky Girl! I like Berlin!

6 comments:

  1. Ben et Julie ??? Elle est où ? Elle bulle avec Gregor and Günter :-))))

    ReplyDelete
  2. Julie est à Berlin! Et elle ne veut pas que je poste des photos d'elle sur mon blog! Je respecte. That's all!

    ReplyDelete
  3. Je sais que Julie est à Berlin ,banane :-))
    Ok je savais pas pour les tofs ,c'est bien Marie ;-))

    ReplyDelete
  4. ça c'est une famille... au poil ! Paul va faire des ravages ;-) quant à Julie, nous sommes nombreuses à envier son week-end :-)) (Fabienne)

    ReplyDelete
  5. ...j'aime bien this family ...je ne connaissais pas les poissons :) enfin de visu ... pour Julie je comprends Reda ne veut pas non plus que je poste des photos de lui ..respect comme tu dis...
    Mab

    ReplyDelete