Saturday, April 4, 2015

Weekend ....

 Weekend recovery .. after the  wonderful Tokio Hotel Tour and this horrible work week ...
The longest and worst work week of my life .. Make always more with less and less means  ..
I wonder what is this new business strategy .. I have to stay calm .. But I am revolted .. I just live three dream weeks on Tokio Hotel tour and now at work it's hell .. 

 I worked for 15 years in this bank and today I really wanted to change job  .. I am open to any proposal .. 
I'm an IT project manager with over 15 years experience ...Webmaster .. (bank and music)


----------------------------------------------
I unpack today ..after the Tokio Hotel Tour .... 




What wonderful memories on this tour ... My best moments of music, meetings ... and maybe love ..
 I miss them ... I miss him .. I can't wait for the next tour .. part 2 in Europe .. or ... 






2 comments:

  1. Mince..j'espère que çà s'arrangera pour ton boulot ma Marie...pense à tes magnifiques souvenirs pour te rebooster au moment où tu en auras le plus besoin..gros Kuss <3

    ReplyDelete
  2. Oui Manue .. Heureusement que j'ai ces supers souvenirs en tête avec eux .. Mais c'est du grand n'importe quoi au boulot .. ça fait partie de mon boulot d'essayer d'optimiser les coûts et d'essayer de faire plus, en moins de temps et avec moins de budget .. Et je le fais tout le temps .. Mais il y a des limites à cet exercice ..
    Je ne peux pas demander plus à mes équipes .. Je leur en demande déjà beaucoup .. Ils sont là pour travailler .. pas pour crever .. Je n'adhère pas du tout à ces méthodes .. Je vais passer une fois de plus pour la rebelle .. Mais j'ai tellement envie de changement professionnel ..

    ReplyDelete