Friday, May 8, 2015

Almost ready for FIA part 2 in USA ...

I'm planning my next trip to the US ... the first part of Tokio Hotel US tour .. So exciting .. I can't wait .. 
6 shows San Francisco, Los Angeles, Anaheim, San Diego, Las Vegas and Chicago .. 

I will arrive in Los Angeles on July 23. I'm off to San Francisco with a rental car on 26 July. I'll be back in LA with my rental car on 28 July .. and off to Anaheim on 30 July, and to San Diego on 31, and to Las Vegas on 01 August.. 
I leave my rental car at Las Vegas airport and I took a flight to Chicago on August 2 ... 
I'll be back in Paris from Chicago on 07, August .. I can't have more vacation for US tour .. and I want to have my last vacation for the part 2 in Europe ...

My flights and my hotels in California are booked .. My concert tickets and my VIP packages are booked for the 6 concerts .. 

San Francisco
LA - My favorite Hotel - soon
 
The House Of Blues in LA - Finaly I'll be inside ...
Anaheim .. No time for Mickey .. And I have it in Paris ..
San Diego
Las Vegas - My Hotel is called New York New York
And Chicago - My dream for a long time

2 comments:

  1. Bonsoir. Je vous admire de vivre ainsi vos rêves. Moi, je ne fais que rêver ma vie...Je ne vis pas vos hauts, mais je n'ose penser à vos bas. J'ai fais le choix d'une vie + régulière, j'ai déja tellement de peine à la fin d'un seul concert, que je crois que mon cœur ne supporterai pas davantage de manque. J'admire votre exceptionnelle force morale, c surement ça le vrai amour, mais prenez bien soin de vous, je n'ose imaginer le vide que vous devez ressentir, j’espère le + rarement possible. Vous êtes une très belle personne ;-)

    ReplyDelete
  2. Bonsoir .. Merci pour ces mots qui montrent à quel point, tout anonyme que vous êtes, me comprenez ..
    Je me suis souvent demandé ce que je devais faire ... Vivre cette passion ou tenter de l'oublier ...
    J'ai décidé de la vivre .. j'ai décidé de ne pas avoir de regret .. C'est difficile parfois .. Mes hauts sont si fantastiques et mes bas tellement ... bas ... Je combats ces bats par la course à pied .. C'est basique mais efficace .. Mais cette passion me tuera .. je le sais depuis Mars 2007 ... Merci de lire et de vous intéresser au partage de mes émotions ... C'est tellement réconfortant de savoir que des personnes comprennent votre choix même si il est différent du leur ...

    ReplyDelete